יו"ר הקואליציה: "לשקול להחליף את לפיד בחרדים"

    דוד לזר | צילום: פייסבוק No Comments on יו"ר הקואליציה: "לשקול להחליף את לפיד בחרדים"
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין מתח ביקורת קשה על שר האוצר ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, ואמר כי "הקואליציה הזו יכולה לתפקד אם השותפים ירצו לעשות את זה. אם תימשך ההתנהגות הלא רצינית, הלא האחראית ואפילו ילדותית, אז בהחלט צריך לשקול אפשרות של שינוי ההרכב".

    בעקבות כך אמר לוין כי "צריך לשקול את האפשרות של שינוי בהרכב הקואליציה, על ידי הכנסה של הסיעות החרדיות. יכול להיות שלא תהיה ברירה אלא שלפיד יהיה בחוץ".

    גורמים הקרובים ללפיד אמרו בתגובה כי "לא נכנע לקומבינות העבר ולסחטנות הפוליטית שמנסה לרכב על גבם של אזרחי מדינת ישראל. השר לפיד נחוש שלא להעלות מיסים ולחזק את השכבות החלשות ומעמד הביניים שתורם למשק הישראלי משרת בצבא ומשלם מיסים".

    יצויין, כי לפיד מרבה לאחרונה לאיים על עזיבה אפשרית של סייעתו מהקואליציה. בשבוע שעבר התייחס להעלאת המיסים ואמר כי לא ישב בממשלה שתעלה מיסים.

    "אם יש דבר שיפגע בחוסן הכלכלי של מדינת ישראל זה אם עכשיו נעלה מיסים לאזרחי ישראל. אם אתה מעלה מיסים אתה מונע צמיחה. אם בשנה של מלחמה מרחיבים קצת את הגירעון, בדיוק בשביל זה עשינו את כל הצעדים הקשים. זה ייהרג ובל יעבור. אני לא אשב בממשלה ששוב הולכת ושולחת את ידה לכיסם של אזרחי ישראל כשאין בזה צורך כלכלי", אמר לפיד.



    0 תגובות